Konkurs „Podróż w przeszłość – dinozaury”
Po raz pierwszy nasza szkoła zaprasza uczniów klas młodszych oraz dzieci z oddziałów przedszkolnych z terenu naszego miasta do udziału w konkursie plastycznym „Podróż
w przeszłość – dinozaury”. Konkurs został objęty honorowym patronatem Burmistrza Miasta Sochaczew.
Mamy nadzieję, że świat dinozaurów jest niezwykle fascynujący i budzi duże zainteresowanie , co przełoży się na piękne prace plastyczne, na które oczekujemy. Komisja Konkursowa wybierze spośród przekazanych prac laureatów konkursu i przyzna I, II i III miejsce oraz wyróżnienia.
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do udziału w naszym konkursie, Czekają atrakcyjne nagrody.
Regulamin miejskiego konkursu „Podróż w przeszłość – dinozaury”
Miejski konkurs plastyczny pod honorowym patronatem
Burmistrza Miasta Sochaczew
„Podróż w przeszłość – dinozaury”
I. Postanowienia ogólne:
1. Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa nr 3 im. Bolesława Krzywoustego; ul. Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego 5, 96-500 Sochaczew
2. Kontakt: tel. 46 – 862 24 61, e-mail:sekretariat@sp3.sochaczew.pl
II. Cele konkursu:
1. Rozwijanie wyobraźni, kreatywności i umiejętności plastycznych.
2. Wspieranie rozwoju talentów i zainteresowań uczniów.
3. Przybliżenie prehistorii i świata dinozaurów oraz ich różnorodności.
4. Obchody Dnia Dinozaura (26 lutego).
III. Warunki udziału w konkursie:
1. Uczestnikami konkursu są uczniowie oddziałów przedszkolnych i klas I-III.
2. Prace oceniane będą w kategoriach:
- oddziały przedszkolne,
- klasy I
- klasy II
- klasy III.
3. Każda szkoła może dostarczyć maksymalnie 3 prace w każdej kategorii wiekowej.
4. Prace powinny być wykonane indywidualnie i samodzielnie.
5. Technika prac:
· dla oddziałów przedszkolnych i klas I-II techniki płaskie np.: farby, kredki, ołówek, wycinanka, collage; format A4.
· dla klas III forma przestrzenna.
6. Każda praca powinna zawierać metryczkę (imię i nazwisko autora; klasę; nazwę szkoły z numerem telefonu i adresem e-mail; imię i nazwisko opiekuna – załącznik nr 2)
7. Do każdej pracy powinna być dołączona zgoda rodziców/opiekunów prawnych na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 1).
8. Nadesłane prace przechodzą na własność organizatora, który może wykorzystać je do celów promocyjnych, wystawienniczych etc.Nie będą odsyłane.
IV. Kryteria oceniania:
1. Samodzielność i zgodność z tematyką konkursu.
2. Oryginalność i pomysłowość.
3. Estetyka wykonania.
Oceny prac dokona Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora Konkursu.
Komisja Konkursowa wybierze spośród przekazanych prac laureatów konkursu
i przyzna I, II i III miejsce oraz wyróżnienia. Decyzja Komisji Konkursowej jest
ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
Prace nie spełniające wymogów regulaminowych, nie będą podlegać ocenie jury.
V. Harmonogram konkursu:
1. Prace należy dostarczyć do sekretariatu szkoły do dnia31 stycznia 2025 r.
2. Wyniki konkursu zostaną zamieszczone na stronie szkoły19 lutego 2025r.
3. Uroczyste rozdanie nagród odbędzie się26 lutego 2025 r.o godz. 14.00 w Szkole Podstawowej nr 3.
VI .Załączniki:
załącznik nr 1- zgoda na przetwarzanie danych osobowych
załącznik nr 2 - metryczka
Załącznik nr 2
Metryczka (proszę przykleić z tyłu pracy lub dołączyć do pracy)
Imię i nazwisko uczestnika konkursu
„Podróż w przeszłość - dinozaury”
Klasa do której uczęszcza uczestnik
Nazwa i adres placówki
Imię i nazwisko nauczyciela/opiekuna pracy plastycznej
Numer tel. kontaktowego
adresem e-mail
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!